Good morning beautiful readers

Godmorgon :o) sitter här nyvaken och håller på planera dagen . Försöker pussla hur jag ska få ihop allt. Måste hinna med ett benpass också innan bröllopet, Martin ska klippas, ska det handlas och mitt hår ska fönas ja same old same old när man ska iväg.

Jag brukar inte vara det trevligaste människa under stress men idag ska jag verkligen försöka att vara lugn och bra go with the flow. Allt behöver inte alltid vara perfekt. eller hur ? Jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig !!! GAAAAAAH

Min dotter nu duschar efter flera påminelser och näst blir Martin :o) alla ska lukta fräscha idag . Min dotter som är snart 12,5 år har kommit in i en fjortis period och det verkar som det är bara att rida ut stormen som jag kallar det. Fick tips av andra att det kommer gå över. Blir bara tokig i brunkrämen !!!!!!! Men den har jag satt mina gränser.

Dags att äta min gröt :o) nu ska upp och hämta den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0