Godmorgon !

Ja idag är det en otroligt fint dag ! Vaknade och som vanligt körde man sin morgon cardio . Satt och njöt av min gröt i tystnad för alla sov fortfarande. Heja sjöängen är tyst och det är en mysig känsla. Cardion var lite trög jag var rätt trött eftersom min kropp ville ikke varva ner inatt *grrrrr* sedan vid 3 imorse grannenen dotters vänner skulle tälta på deras tomt och tror du att dom kunde prata någorlunda tyst NOPE !!!! Ni kanske tänker stäng dina fönster men då dör jag för det är så varmt i vårt hus. Hur som jag bad som vara tyst ochefter 20 min somnade dom hahahah.

Så till vikten imose vill ni veta??? är ni säkra för jag själv svimmade nästan 56,9 . holy fucking shit ! Den vikt nedgången kom inte gratis alls jag som vanligt kämpade . Varje gång jag kör min cardio ser jag min coach sittande på hans cykel ni kommer ihåg bilden jag lade upp  och han jagar mig . HAHAHAHAHAHA det funkar riktig bra .

Ni alla har läst i min blogg att min diet är utan ätardagar och att jag skulle ha fått njuta av en bra ätardag på midsommar afton men under min promenad igår morse smsade jag som vanligt till min coach ang min vikt 57,1 igår morse joch jag var super glad. Han skickade ett svar med att jag skulle få en belöning på lördag . Ok tänkte jag det blir säkert mer havre eller ris :o) hahahah men fick ett svar att jag var tvugen att sitta ner när han skulle säga det senare . Ja ja gick promenaden och tänkte vad är en belöning för en krigare som P-A ???? hmmmm tankarna satt igång hmmm kan det vara en toast till frukost ?? näää Melon??? näää men när han ringde så sade han det något jag har pratat mycket om jordgubbar 2x 500 gram idag först hörde jag inte riktig för jag hade inte räknat med det alls men fatta hur jag ville att gårdagen skulle vara över ???

Köpte 10 aksar jordgybbar igår kväll för 200 kr på Ica maxi för inte tänker jag bjuda på mina jordgubbar och mina barn ville självklart ha också. :o) man måste tänka smart så man inte verkar vara självisk hahahahah.

En solig och härlig dag med jordgubbar !!! kan det bli bättre?
Inte långt kvar nu hihihihi

Kommentarer
Postat av: Mirre

Grymt Vanni! Jag ser fram emot att se dig på scen i vinter. Du inspirerar säkerligen många med din energi och dina framgångar.



Lycka till!



Mirre

2008-06-07 @ 08:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0