Eftermiddagen vid sjön

Vi bestämde oss att dra och bada . Barnen hade precis kommit hem från en liten fisketur och dom sade det var jätte varm och ville ut.  Fixade en snabb lunch till alla och vi drog till sjön.

Väll framme försvann alla i vattnet han inte ens säga ordet solkräm och alla var i vattnet. Dom hade så skoj och dagen mål såg ut att vara att putta David i vattnet. David lekte länge med barnen i vattnet och jag lekte med Neo . Vi plaskade medans dom andra gjorde bomber :o)

En bild på en liten mellanmål alla uppskattade :o) själv åt jag min glass

David njöt av sin räksallad

Neo älskar jordgubbar

Jag softar och tittar på när dom leker

Neo visar han kan hoppa i vattnet :o) han är min sötnos

David hinner meditera hahahahaha

Klara färdiga hoppa

knuffa biffen var ingen lätt uppdrag

men till slut klarade dom det  men han tog dom med sig ner hahahah

Efter badet åkte vi hem och barnen fick Cannelloni till middag fylld med köttfärs
Efter det tog dom det bara lugnt och jag körde kvälls cardio och det var riktig varmt.

Ha en mysig kväll.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ååååå vilka härliga sommarbilder =)

2008-06-09 @ 11:06:36
URL: http://mariashuvud.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Visst är bilderna härliga. Vilken underbar dag vi hade .

2008-06-10 @ 11:09:20
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0