Destination unknown

Kom nyss hem från min kvälls cardio 70 min blev det och jösses sikken fart jag höll . Bestämde mig att gå på på känsla och inte bestäma vart jag skulle gå .
En bra låt kom på radio som fick mig igång

Låten passade perfect. Helt plötsligt från att vara mega trött fick jag massor av energi.
Ni ser hur Neo kladdar på speglarna hahaha . Vanni på väg ut  :o)

Så här vackert var det ute vid sjön

Sedan fortsatte jag mot skogen

En till utsikt som var så vacker

Jag ville också vara med :o) en osminkad vanni

Skönt med frisk luft och det ska bli skönt att vila nu resten av kvällen .
Härligt när en promenad kan göra en så här glad !!!
Ha en underbar kväll . Nu ska ajg laga middag till familjen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0