Dagens träning rygg och baksida axlar

Idag tränade vi i Solna hälsafitness vid 18 tiden . Jag var sur och grinig idag med och det är jobbigt att vara på dåligt humör. Det är inte dieten men mensen . Jag skällde ut en leverantör på väg till träningen *rodnar* men man SKA absolut hålla sin integritet tycker jag.

Väll framme var min Coach redan igång . Jag började med rakamark alt med stående rodd i smithmaskinen . Värmde upp med 50 kg och sedan körde jag på 70 kg . Som andra övning körde jag sittande hantelrodd om man kan kalla övningen det hahaah. Sittande rodd med dropset så klar jobbigt värre . Pulldown körde jag också . 2 övningar för baksida axlar .
David med en sovande Neo


Johan körde rygg också och det var style of the king .TUNGT!

David körde på också med tunga hantlar

Johan kör sittande rodd och PA kör ut det sista i smithen


Petra tränade triceps och baksida lår och hon såg riktig vackert ut idag . Inte långt kvar tills vi börjar poserings träna. I can't wait.

David filmade mig idag när jag tränade och det är inte ofta man ser hur musklerna ser ut när man tränar :o) Tack älskling för din hjälp.


Jag fick tummen up från min Coach och det ger en alltid mer energi !
Vad tycker ni om ryggen då? Jag är riktig förvånad att det finns kött därunder hahahah.
Inte långt kvar till midsommar.

Kommentarer
Postat av: Lina

Ser kanonbra ut Vanni!!

Kommer bli grymt det här du!



Kramis

2008-06-11 @ 09:40:40
URL: http://linajohansson.blogspot.com
Postat av: jenny

Är så avundsjuk på att du kan träna. sitter här framför datorn med en stor mage... men i september kommer tredje barnet och då ska min täningslust vara på topp... Du inspirerar mig..

2008-06-11 @ 12:24:08
Postat av: LIAN

jäklar!!

Jag gymmar också. Men har dock bara gjort det i några månader, blir sur för att det inte blir några resultat, men det kanske tar tid, eller?

2008-06-11 @ 16:04:41
URL: http://natalyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0