Ben och brännboll

Jösses va slut jag är nu . Hela kroppen är trött . Körde ben imorse kl 9,40 för att hinna till brännbollen. Jag brukar inte gilla att träna tidigt för man känner sig extra svag tycker jag men idag körde jag på som fan .

När jag var klar var det bara at åka hem fort duscha byta om och packa resten av grejerna. Väl framme så var det samling :o) och vi gick igenom reglerna. Vi spelade bättre än vi gjort på flera år och vi kunde ha vunnit och vi var nära denna gången . För första gången var förskolan en bra hot! YES !
Jag och Neo på gymet


David var bra slut heheheheh

piknik

David njuter av pasta sallad med kyckling

Och han laddade inför sverige matchen
Julia med barn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0