Axelpasset

Idag körde jag axlar och det fick bli en pass med högreps. Körde en massa olika övningar och jag var rätt slut. Ville skynda mig hem för att se matchen . Härligt att Italien gjorde mål och vi hade gjort två mål men men domarna .

Just nu står jag i köket och lagar mat . Jag gjort en kyckling pasta sallad och nu steker jag pannkakor. Ja ni fattar hur gott det luktar just nu i mitt kök och jag får inte smaka :o) Fixar maten till familjen inför morgondagen brännboll tunering . Ja varje år spelar vi mot andra lag och vi spelar för Neo's Förskola. Neo fikar just nu med en glas saft och muffins så han njuter . Han ska hoppa i säng nu strax,

David är hemma och det känns riktig skönt. Vilade en timme i sängen och det behövdes verkligen .
David på Hultfred festivalen


Neo fikar

Pasta sallad

och pannkakorna

Imorgon är det upp tidigt äta gröt och dra till gymet innan kl 9 för att hinna med allt
Kl 12:30 ska vi vara ute vid Flaten stugan och matcherna börjar kl ett . Hmm hur ska det gå
att spela brännboll efter en benpass :o/
Gjorde en maträtt till David som såg riktig god ut. Strimlad biff med pasta Penne , rödlök, och
soja och creme fraiche herre jävlar !!! Ibland fattar jag verkligen inte hur jag orkar .. det är
PLÅGERI I HÖGSTA GRAD.

Kommentarer
Postat av: Jonas Lundberg

Tycker du är riktigt duktig Vanessa och det går ju verkligen framåt. Det är ju långt kvar, så snart kanske du måste bromsa lite.

Vi hörs, ha det bra!

2008-06-13 @ 22:44:07
URL: http://www.metrobloggen.se/JonasLundberg
Postat av: Anonym

Tips och råd! Lyssna bara på din COACH ( som är den bästa av ALLA ) och dig själv. Ingen annan eller något annat gäller!Punkt !!!!

2008-06-14 @ 00:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0