vilken underbar morgon

Godmorgon alla i blogg världen :o)
Hoppas alla har sovit bra inatt. Jag fick sova lite längre imorse för jag var så himlans trött men upp kom jag till slut. Sitter på min motion cykel just nu och trampar förfullt.

Solen skiner idag vilket är helt underbart. Får se vad man ska hitta på med barnen . Om lite mer än en vecka ska mina två stora till lägret kommer kännas rätt tomt utan dom.

Fy va man svettas varje morgon . Men det är en skönt start på dagen varje dag att motionera lite.
coach kommer hem snart från semester och d är det form check och lite posering time . Har övat lite själv och det är jobbigt.

Inte långt kvar nu på cykeln :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0