Vilken tystnad

Oj så tyst det är här hemma utan barnen det känns helt overkligt att vara ledig måste jag säga . JOnas har precis ätit vi har varit och handlat lite idag men mest softat och pratat en hel del . Jag jobbade en stund också och fakturerade några kunder.

Just nu är drinkarna klara och vi väntar på att David ska komma hem från jobbet byta om och sedan drar vi ovh tränar . Kameran är laddad :o) Jonas ska piska sina ben och jag och David ska piska ryggen :o) YES !!!

Igår fick jag höra att barnen har det otroligt bra . Neo är riktig upptagen med att leka och njuta av naturen därute vilket kändes riktig skönt för mig . Efter det samtalet kunde jag slappna av mycket bättre. Han håller på lära sig skriva också Neo för han ÄLSKAR det verkligen .

Min underbara fjortis som jag saknar otroligt mycket :o)

Nä nu är det dax att dra och träna folks see ya all later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0