Underbar dag

Godmorgon godmorgon
Vilken underbar morgon eller hur ;o) den tropiska värmen håller i sig och idag ska jag och min man till gålö och sola och bara umgås. Igår var vi på Flaten men jag gillar inte det stället helt och hållet. Ska strax ut och gå min morgon runda måste vakna till först.

Jagoch David var på bio igår kväll och såg Don'tmess with the Zohan filmen varhelt ok Adan Sandler är en bra skådespelare. Efter det var det hem och i säng medans alla andra i stan njöt av nattlivet.

Axelpasset var riktig bra igår fick till en ordentligt pass också . Det gjorde David med och bilder kommer senare . Idag ska vi träna ben också.  Kycklingen är i ugnen redan :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0