Tunga ben

Idag kändes benen riktig tunga under promenaden men det gick bra avslutade med 20 min på cykeln här hemma. Marita hade haft gäster hemma hos henne så hon hade inte fått så mycket sömn alls inatt . Ja då är vi två jag behöver sova mer men jag är pigg på kvällarna och super trött mitt på dagen. Hur som jag körde min cardio idag och skönt att ha det avklarat.

Frukost satt fint i magen också för jag var hungrig efter cardion . Jag och Neo tog en lång varm dusch ihop tills jag blev utkastad för han ville ha all vatten själv :o) min lilla sötnos . Tidigare har han bara gillat att bada nu tvättar han håret och kroppen själv :o) det gick knappt att tvätta hans hår ju . . Han växer fort nu och det är ju skönt.

Magen efter frukost idag

Kommentarer
Postat av: Denise

Tack så mycket :) Shiit vilken jävla mage du har då, liite impad :D

2008-07-17 @ 12:28:48
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Tack denise

2008-07-17 @ 20:59:54
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: ulrika

SHIT vilken snygg mage! Hela du ser supersnygg ut, hur lägger du upp styrketräningen och hur mycket cardio kör du i veckan? Impad!

2008-07-18 @ 09:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0