Träning med B- kändis byggare DJ Baboom

Dagens pass kördes i Väster hanninge med David och Andy . Passet gick bra och det var riktig kul att köra ett arm pass med Andy . Kände mig rätt ok och fylld med energi med extra mat i magen . Dagens mat schema var gudomligt . Ni alla säkert vet hur hård P-A  är men det ger också resultat . :o)

Bicep curl hammer curls och z stångs med härliga reps . Triceps i maskin och cables tills det tog slut . Svettig var det men otroligt kul . Helt ok gym också för att vara med o cms travelpass.


Andy körde på bra ingen problem med tröööck där inte come on boys lets do this

Jag kan också ;o)

Min baby pressar mig ni ser att jag tycker det bränns mamma mia min

Andy hjälper vanni att pressa det sista tackar tackar det brändes som fan

Andy älskar att träna armar *ler*

Mer bilder kommer imorgon hoppas ni är nöjda jag är jätte nöjd . Tack Andy för en grym pass och bilderna :o)

Kommentarer
Postat av: Tess

God morgon bruden!

Gahh, vilka armar du har!! Man ser verkligen skillnad från vecka till vecka..

You go girl!...

2008-07-25 @ 06:36:09
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Postat av: Dj Baboom

Tack själv för passet, det var mycket roligt. Får bli snart igen :)

2008-07-25 @ 10:29:14
URL: http://blogs.fairing.se/index.php/andreaz/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0