Rygg och baksida axlar

Idag körde jag en riktig grym pass :o) jag är så himla nöjd. Värmde upp och sedan började jag med marklyft 2 x 50 kg 15 reps och sedan ökade jag till 80 kg och gjorde 5 reps och sedan 100 kg 2 set med 4 reps YIPPI YIPPI. Jag är fan stolt över mig själv måste jag erkänna ;o) Sedan körde jag med med altinerade set först chins och sedan direkt till latsdrag3 set . Efter det var det sittande rodd maskin drop set och en annan övning och sedan baksida axlar :o) Ryggen var slut !!!

Dagens bilder är inte dom bästa

Här brändes det ordentligt

Vi körde som ni kanske ser i skogås gym och David körde riktig bra som vanligt. Inget att klaga över idag där inte ;o) hahaha . Han spressade mig bra idag och det känns bra nu efter passet *asg*
Har ni tränat idag ?


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ser skitbra ut! Körde också rygg och axlar idag och jäklar vilket piskpass. Fast ibland önskar jag att jag också hade nån att träna med.



KRAM

2008-07-01 @ 20:49:30
URL: http://missnenya.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0