Morgon promenad till stan

Imorse var det upp och hoppa och ute och gå en powerwalk i 90 min. Solen sken och det var 24 grader så svetten rann ordentligt. Min mor var nog riktig førvånad att jag promenerade till stan och hem igen . Jag promenerade och bestæmde før att se hur lång tid det tog till stan enkelvæg och om man går fort så kan man vara dær på 25 min så jag gick lite rundt och lyssnade på musik. Hur som heslt var det hur skønt som helst.

Jag på min promenad.

Utsikt lange bro

Visst ær det vackert. Sedan kom jag till rådhuspladsen

Hur många japaner eller kineser som heslt som fotade varandra :o) mela lis *asg*
En fontæn som ær riktig fint

Sedan var det bara att fortsætta på gatan dær man hænge rætt mycket som tonåring

Passerade till ovh med Tivoli

Nya rides hade dom fått

Strike a pose

Sedan nær jag var næstan hemma var det en tyg affær som hade en bra skylt fønster
kolla outfiten :o)

High fashion eller :o)

Kommentarer
Postat av: Teszla från aff

Vad härligt du ser ut att ha haft dom här dagarna!!

Lyx!! ;)

Danmark är ju så mysigt att strosa omkring i.

Sitter här med en dunderförkyld lilleman!! Klockan är mitt i natten å han kan inte sova!!

Ska försöka natta honom nu..



Hej hopp

2008-07-07 @ 01:54:18
Postat av: Vanessa

Oj men gud inte kul med en sjuk son ju . Jag vet hur det är och jobbigt för dom när dom är vakna på natten. Hur mår du annars?

2008-07-07 @ 22:15:24
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0