Madonnas bror avslöjar allt i bok

Christopher Ciccone är Madonnas bror och tidigare förtrogna. I sina memoarer, som heter "Life with my sister Madonna" och främst handlar om systern, avslöjar han dock att de inte längre står varandra nära, skriver AP.


"Jag hoppas att Kabbalah lärt henne att hon inte är universums mittpunkt" skriver han och tar även upp hennes forna romanser. Hon ska ha blivit av med oskulden till en "kille som heter Russell", och Warren Beatty ska på en fest ha tryckt upp Ciccone i ett hörn för att få veta allt om hur det är att vara gay.

När jag läste detta idag kunde jag inte låta bli att tycka synd om Madonna. Hur mycket skit ska en kändis behöva ta? Glömmer man bort att dom är vanliga människor som vi bara med en större bankkonto *ler* dom har ju känslor fortfarande. Hur kan en familje medlem vilja tjäna pengar på att skriva dåliga saker om sin syster som vi andra ska då tolka som den verkliga Madonna???? Vad har vi för rätt som har adrig träffat henne eller haft en snack med henne döma henne på grnd va en arg bror skriver? Varför skrev han inte en bok om henne när dom var sams? Kanske fick han pengar av henne när han behövde dom . är han pank nu och hittade en lätt sätt att få en bestseller? Vem gillar inte het skvaller idag? Jag tycker det är rent ut sagt lågt av honom.

Madonna gör mycket bra saker för dom fattiga barn i afrika lägg uppmärksamheten på det istället. Kvinnan har ju räddad liv därnere med hennes donationer.

Nä jag hatar back stabbers och i mina Ögon är Madonnas bror en låg sådan och girig efter snabba pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0