Liten burk gör skillnad

ni undrar vad kan det vara men ni vet att under en tävlingsdiet så är det mycket man kan inte unna sig för att komma i form . I form då menar jag självklart det som krävs på scen .Jag har fått lära mig laga mat p¨å nytt och leka med kryddor hejvilt . Jag är annars otroligt kinkig vad gäller mat och sånt. Jag ÄLSKAR bröd och det är en NO NO under diet. Jag har små njutardagar som består av jordgubbar som extra belöning vilket är hur lyxigt som helst .Jag hittade en ny kopis i min kryddsamling som jag har på precis allt just nu . Nä inte kesselan . ;o)

Oj vad maten smakar som en princess tårta helt plötsligt *nästan* *asg* Men tänk vad en liten burk kan göra så otroligt mycket för mig :o) MUMS

Kommentarer
Postat av: Lajna

Aa den där Wasabi Sesami är mummmma =)

När/var ska du tävla?

2008-07-14 @ 16:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0