Kvälls promenad med mina boys

Finns det något mysigare än en kvälls promenad till video butiken med familjen . Jag och mina boys tog en promenad till centrum. Grabbarna tog gokartbilen med sig och trehjuling.

Grabbarna blev rätt trötta men jag tyckte att de kämpade riktig bra på vägen ditt och hem . Neo fick vi ha lite mer koll på för han var lite väll nära kanten ibland  ;o/ Men som tur är så lysnar han riktig bra .

Nu sitter dom och kollar på film medans jag har hållt på i tvätt stugan så att jag får med alla kläder dom behöver :o)
Imorgon bär det av till anskär borta vid Tierp. Lång väg men vi ska ha mysigt har vi tänk . Jag och David ska kolla på film senare och jag lär somna fort :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0