Jag laddar fortfarande batterierna

Ja imorse var det som sagt segt att kliva upp från sängen men efter 5 min sade jag till mig själv JUST DO IT . Finns ingen annan sätt för fettet kommer inte bränna sig av sig själv eller hur . På med kläderna dricka vatten ner til hallen på med mina löparskor och ut med musik i örörnen det är en daglig rutin numera . Gissa om mina ben kändes som gele :o) ojojoj det var bara att ta fram sin envisa sida och kriga igenom hela rundan . Svettig var man och på vägen hem såg jag 3 motionärer som jobbar lite då och då som simade med sina kläder hahahah dom var för sköna .

Väll hemma så åt jag frukost och fixade lite och sedan var det jobb . Idag är en sån dag man får bara ta sig igenom verkligen och att göra det så posetiv man kan. Jag är en person som är rakt och ärlig har jag en skit diet dag så har jag det punkt slut . Man ska inte tänka för mycket på det negativa för det är lätt att allt annat upplevs negativ. Som imorse jag tog inte mina hemma nycklar och på vägen till stan ringde min man och jag frågade honom om han hade låst hemma och ja det jade han gjort . Jag var så trött och slut redan för jag går inte sakta trotts gele ben ska ni veta jag ville ärligt talat gråta för det . Men jag gjorde inte det :o) vi kom fram hur han skulle lämna nykeln och jag fick tänka på det posetivt för det hade löst sig ändå. Tänk om jag hade kommit hem och allt var låst och fick vänta på frukost!!! då hade jag nog dött *asg* Jag skickade en sms och tackade för att han hjälpte till att hitta en fungerade lösning. Ja som sagt man har posetiva dagar och lite mindre posetiva dagar thats life .

Igår körde vi rygg och jag tänkte satsa på att bli bättre på chins och jajajem trotts att det var svårt att hitta sin mojo och kroppen kände sig som gele så ändå dom 60 min var fullfart och jag var fan stolt över mig själv. Både jag och David avslutade med en massage som dom har på två massade stolar och jösses va det var skönt. David höll på somna och jag satt mest och njöt samtidigt som det gjorde lite ont i ryggen.

Idag efter passet ska Daniel massera mina ben för dom BEHÖVER DET NU jag ser både fram emot det och har ångest för jag vet hur ont det kommer göra . Dock lämnar jag jämt rummet med ett leende för man mår så mycket bättre.





Kommentarer
Postat av: Esios

Har aldrig gått på diet, försöker just nu bara äta mer rätt, mer fisk kyckling etc, tänkte dieta till våren typ... man ser ju inte direkt fram emot diet efter att läsa om din dag =). hoppas att jag är lika stark i skallen som du när det väl blir dags! fortsatt lycka till

2008-07-30 @ 14:37:25
Postat av: Sussi

Jobba på tjejen, ingen är lika envis som du.

Ha 2 underbara dagar nu med din man :)



Kram Sussi

2008-07-30 @ 17:56:30
Postat av: Robin

=) Det tar energi att tillaga allt men när man väl har det är det oerhört skönt att bara plocka!!

2008-07-30 @ 18:49:14
URL: http://robinm.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Esios : jag svarade dig på body forumet men en diet är inte alltid lätt.

2008-07-31 @ 11:27:29
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Sussi

Tack gumman :o) varför kom Danni hem ?

2008-07-31 @ 11:29:21
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Hej Robin

Skoj att du tittar in här :o) Jag kör på nu

2008-07-31 @ 11:29:56
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0