jag är så himla seg

Fy värmen göer mig seg verkligen . Känner mig trött. törstig som bara den och springer på toa rätt ofta eftersom jag dricker mycket.

Snart ska vi träna med Pernilla och hennes kille i Hanninge ska bli kul att testa en till gym :o) idag är det bröst och lite axlar och det gäller att ge allt nu under timmen inne i lokalerna !!! Får ladda nu ordentligt med min sprite Zero *asg*

Nu ska ajg fixa efter drinkarna och sedan bara vänta att min Darling kommer hem . FY VA VARMT DET ÄR
MINA BUSIGA BOYS


Kommentarer
Postat av: Tess

Glöm inte kameran =)



2008-07-28 @ 18:32:45
URL: http://www.metrobloggen.se/Tsky
Postat av: becky

Nej det hoppas jag verkligen inte.Behövs väll sex för att vara gravid ;).Nej men ja e inte gravid.har faktiskt tänkt tanken själv.Spyr jag en dag till så köper ja ett test.Tack för omtanken:)

2008-07-28 @ 19:00:14
URL: http://becky84.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0