Intervaller med dunder och brak

Asså snacka om att ge allt eller inget under 30 min . Jag är fan med stolt över mig själv att ha kört intervaller i 30 min och 9st på 18km i tim under en minut såklart. Min kondis har blivit riktig bra nu och vilken känsla och mjölksyran wooohooooooo shit pommes fritz. Många gymet ikväll Johan och coach körde ben idag . David och Jonas körde armar och lilla mini Vanni körde vade rmage och INTERVALLER !!! Skönt att ha mer energi i kroppen :o) Coachen tyckte igår jag lät för glad men som jag brukar säga till mig själv när jag får mer mat av coach Because i'm worth it riktig Loreal style *asg*

Jonas Körde sin cardio här hemma efter passet han körde nog 30 min på min cykel :o) svwettig värre för honom.

Lite bilder från passet idag dock fångades jag inte med på bild

Jonas

Jonas
 
David
 
Jag lovar Jonas såg ut som en fotograf :o)

David nöjd med sitt set ;o) Bilderna är tagna av Jonas bara så ni vet jag var busy med mina övningar

Kolla P-A min när han kör benspark No pain so fucking gain folks

En till diet dag är över 116 dagar på diet hittils :o) och många dagar kvar but i'm ready for them .

Kommentarer
Postat av: Linda m. 4 barn

har du tre tvättkorgar???

vi har bara en och vi är 5 i familjen, iofs får man ju tvätta oftare då ;-)

2008-07-27 @ 20:37:50
URL: http://tolovisa.blogg.se/
Postat av: Linda m. 4 barn

hamnade i fel inlägg ser jag nu men skit samma s

2008-07-27 @ 20:38:09
URL: http://tolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0