I'm Alive

Efter morgon promenaden med Marita som gick i rask tempo och med backar :o) kände man sig levande vilken är en underbar känsla . Solen sken och det blåste lite så det var perfekt väder för en morgon promenad med sin kompis. Det är mycket roligare att gå ut med någon än vara ensam varje morgon man hinner vara lite social också. Idag ska röja lite här hemma och  tvätta kläder för det är 3 väskor som ska packas. Imorgon ska Daid fortsätta på sin tattuering också  och nästa vecka och draken börjar bli riktig snyggt nu . Vad så små detalljer kan göra så otroligt mycket .

Skönt att man känner sig glad och levande man får njuta av dessa stunder. Hoppas träningsvärken ibenen kommer kännas bättre imorgon :o) att knäboj och utfall kan göra så mycket är grymt . Imorgon bitti ska jag väga mig och sms coachen får se om det är ett liten minus men jag tycker att formen ser bättre ut . Jag bligt tightare helt klart och det känns bra . Kollade också på lite träningsvideos vi gjorde innan diet och HERREGUD jag var verkligen BARBAPAPPA oj sikken skillnad. En rolig sak var att igår kväll när David höll på fixa videon så kom min 10 åring som inne och frågade vem det var på videon . David svarade gissa och han trodde först inte att det var jag ;o) han sade Herregud mamma jag visste inte du hade så mycket muskler :o) hahah så skoj för han kände sig stolt över sin mamma. Jag älskar min familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0