Idag gick det riktig bra

Dagens axelpass gick strålande. Kom till gymet och träffade coach och Petra som för övrigt ser hur snygga som helst. Bruna och fräscha så jag ligger nu efter :o( ja bara att ta filten och pressa nu . Johan är brun och nu Petra och P-A  jag ska inte vara blekast hahahah. Började och attt värma upp axlarna ordentligt och fick bra med blod i musklen . Sedan körde jag axelpress i maskinen och det var tungt så jag är riktig nöjd med dagens prestation på gymet. Svetten rann kan jag lova .
En liten bild på mig chinese yellow *asg*

Min man David körde på i sin vanliga stil.

Sedan ville min son Neo träna så han tog ett par hantlar och ville härma oss

Sedan efter passet var det bara att ta på sig bikini höga klackar och träna posering. Det gick mycket bra och coach samt Petra var nöjd med vad dom såg. Jag såg bättre ut än den stora svarta boxning säcken som det är ett gott tecken *asg* Behöver jag nämna att svetten åter rann hahahah shit det är bra jobbigt att posera och få det att se naturligt ut eller hur man ska kalla det. Hur som heslt är det roligt att vara här nu och öva på att posera bra .

Kommentarer
Postat av: David Frykman

Men älskling, vill du skrämma bort folk från din journal?

När jag såg bilden på mig själv hoppade jag till och undrade vart var för snubbe som såg så läskig ut... ser ju inte klok ut

2008-07-12 @ 21:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0