I just love a good workout

Hallå alla glada solbrända/bruna människor ;o)
Hoppas ni har haft en grym dag . Min har varit svettig och lite seg men jag körde ändå en grym pass. Trööööck i brösten fick jag och idag som jag skrev tidigare tränade vi på haningehalsostudio och jag måste säga att jag gillade gymet otroligt mycket . Träffade den glada Pernilla och hennes kille och som vanlig är hon jätte vacker. Nytt gym så man fick tänka om lite vad man skulle köra för övningar och sedan hade dom massa olika maskiner man ville testa . Jag hade skit kul och en kanon pass.

Lite bilder tagna från hemsidan på gymet



Två tävlande som ska köra nu på SM  men annars var det bara killar som tränar styrka och tjejerna kör passen . Det är rätt skönt att lokalerna är så öppna och det är rätt frisk och skönt därinne. Tyckte vi fick riktig bra service också . Nära hem är det också så det är ett stort plus . Mer hardcore än min förra gym här fanns allt och mer .
David tog lite bilder idag vi tog bara några stycken . Körde 25 kg hantlar i lutandepress helt otroligt jag är fan nöjd. Men efter passet var jag bra slut . Satt en stund och tjötade med Pernilla david och hennes kille. Mycket mycket trevliga i like you guys :o)

en till

bra separation nu i brösten och det är så kul att se

David ska skriva lite text till en låt nu ikväll med en kompis till oss och min bror så jag ska SLAPPA och bara ta det lugnt.

Kommentarer
Postat av: snuttan347

Det va verkligen kul att se ER igen.LIka trevliga som alltid..Shit vilken tajt fiin kropp du har :-)

Hoppas vi ses igen snart..kram Pernilla O Jimmy..

2008-07-29 @ 06:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0