Härligt dag

Dagens pass gick så bra det kunde hade tyvärr ont i ena handled så jag hade lite tufft med fria vikterna . Men det gick ändå och jag körde på riktig bra . Fick med min bror så jag var en lycklig lilla syster LOL . Körde som näst sista övning lutande bänk med 20 kg hantlarna idag stark kände jag mig och det märks direkt när jag får mer mat . Mätt och nöjd så tack coach och mig själv för jag sköter mig så duktig :o)

David körde kanon as always ingen att klaga över där . Efter passet drog vi till Ikea och där möte vi Jonas och vi shoppade lite . Sedan kom vi hem och tjötade lite i soffan medans byggarna åt sin mat .

Lite bilder kommer här
David Laddar och får pass av Raffe en super grym polsk kille ;o)

David är grymt stark i bröstpressar

Min bror han körde på jätte bra för att ha tränat första gången på 3 månader

Jag körde också bra lite axlar som avslut

bättre ska det bli

nu ska jag iväg ha det så bra alla . love y'all
Vanni

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymma axlar!

2008-07-22 @ 08:41:59
Postat av: matilda

Du ser jättefin ut.. =)

2008-07-22 @ 13:36:37
URL: http://mingalna.blogg.se/bodydesign/
Postat av: påla

ruggigt vanessa =)

2008-07-24 @ 14:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0