Grymt bra bröst pass

Idag körde jag en riktig bra bröst pass med min darling. Vi började med bänkenpress och där gjorde jag riktig bra ifrån mig. Sedan var det flyes 15 kg hantlar direkt till armhävningar. Körde också cablecross och pecdec . Idag var det lite axlar också och jag tyckte jag fick enormt bra kontakt. Hela passet kändes bara bra och då är man glad när man har sånna pass.

Hnadlade lite på vägen hem dags att ha lite mer kessela i kylskåpet så imorgon måste jag till Lidl för det är billigast där . Bäst att köpa det på Lidl specielt när det går åt så pass mycket i veckan :o)

Nu tänkte jag kolla på So you think you can dance med min bror och sedan Mysa med min man . Känns skönt att vara hemma och se familjen .

Idag har jag lagat mat och bakat kanel bullar så familjen är nöjd att ha mammsen hemma igen


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh nu rinner snålvattnet kan jag lova! Bullar och mjölk, det finns väl inge goare säg!

2008-07-07 @ 20:04:47
Postat av: Jessi

svar: Haha jag vill verkligen åka, men vi får väl se hur det blir :)





Härlig bild :D

2008-07-07 @ 20:35:34
URL: http://jessi91.blogg.se/
Postat av: Sussi

Åh gud vilka goda bullar :)

2008-07-07 @ 20:38:07
Postat av: Vanessa

Malin: Hej du kan du tänka dig att jag får inte ens smaka dom gråter men hela huset luktade grymt gott.



Sussi: Ja du dom andra säger dom smakade riktig gott.;o) du ocg danni får komma hit ju .



2008-07-07 @ 22:09:57
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0