Godmorgon :O)

Godmorgon :o)
Oj så trött man var vid 6 imorse så jag drog mig i sängen till 7. Har gjort mina morgon sysslor som bäddat sängen ,borstat håret och tänderna och nu har jag kläderna på mig för att köra morgon cardion . Är trött idag och inatt har jag varit uppe för att gå på toa 5 ggr!!! det är jobbigt det :o)'
Bjuder på två morgon bilder tagna med mobilen

Man ser inte specielt mycket men jag håller lite extra vatten just nu på grund av extra mat
och jag klagar inte !!!! hahahha älskar mat ju :o) Min mor tyckte jag åt hela tiden (3e timme)
*asg* och hon klagar på sina tjocka ben . Ja ja nu är det dags för lite hardcore workout på min cykel medans jag kollar på en film .

Mina kyckling lår mohahahhaha

Kommentarer
Postat av: catrine

hej V. Vi träffades på FF jag tävlade känner apula lite. Du kämpar på riktigt bra tror det kommer se bra ut på D dagen ;)=



Hur mycket har du tappat nu och på hur lång tid? vad tror du att du kommer väga på tävligen?



Ha en underbar dag!

2008-07-08 @ 08:04:29
Postat av: Vanessa

Hej Catrine

Jag vet inte vad jag kommer väga in på men det är några kg till som jag ska plocka bort och huden ska tighta till sig. Jag har tappat 12 kg på typ 3 månader tror jag .Började min diet 31 mars. Så att tappa fett har inte varit ett problem för mig . Men det är tack vare man har en så pass kunnig coach .

Ha en underbar dag du med och skoj att du läser min blogg .

2008-07-08 @ 08:57:15
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0