God morgon bloggare

Ligger just nu i mammas sæng och kollar lite på olika bloggar. I går kvall efter træningen skulle vi dra och halsa på lite vænner. Trøtt var jag før vi hade ju promenerat igår 5 timmar utøver min morgon cardio och kvælls træning . Så fatta vilka trøtta ben jag hade :o) morgon vikt 54.6!!!! Jag førsvinner fan .

Efter axelpasset vilket btw gick riktig bra så promenerade vi till pizzerian. Jag ville næstan ta bussen pga trøtta ben hahaha men nope vi njøt av den ljuvliga kvællen och friska luften før det ær otroligt varmt hær i danmark . Træffade Elias min mammas ex kille's bebis och hans nya fru och det var riktig trevligt. Som vanligt nær man besøker pizzerian så luktar det så gott och tankarna på mat børjade snurra :o( Det ær det jobbiga hær i danmark før det finns mat som man kan inte hitta i sverige . Kebaben hær ær med riktig køtt så det ær biffiga kebab man får . Ja ok nog om mat va ;o)

Idag kan man sæga att jag laddar nu infør benpass och shopping rundan *asg* vi ska till den stora shopping center inne i stan och dær finns ju allt. Till och med en sex butik *asg* dom hade snygga poserings skor till en otroligt dyrt pris .

Jag och Elias

Elias


Kommentarer
Postat av: Sussi

Åh vilken liten goding :)

Ja du verkar ju ha de skit bra...

Älskar skor!

Jessika blir överlycklig när du kommer hem.

Skönt att vara hemifrån ett tag?

De är du värd min vän.

Ha en bra dag!!



Kram

2008-07-05 @ 13:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0