En dag på jobbet för killarna

Våra anställda få¨r uppleva ett och annt om jag ska vara ärlig. Jag beundrar killar för att de orkar jobba på så höga höjder. Ben är en kille som kommer från Australian och kom hit på grund av sin svensk flickvän Savannah
Här kommer lite coola bilder på ben

en till

Ben är en riktig cool kille och nästa steg blir att han ska hoppa fallskärm :o)
Krille är en annan kille som har fått uppleva den grymmaste frittfall av oss alla

Så här kan ser en vanlig dag för våra killar dock nu utan regnkläder för det blir för varmt

David in action på odengatan nog av av dom brantaste tak jag har varit på eller ja stack huvudet upp ur takluckan:o)

Som ni ser höjder har vi inga problem med *BARA JAG * HAHAHAHHA

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack, vad snällt ler

2008-07-29 @ 16:03:06
URL: http://www.metrobloggen.se/ordinarygirl
Postat av: Richard B

Får svindel bara man ser de bilderna.

Sitter han inte fast i mer än den lilla öglan uppe i taket? Tänk om den släpper... Fy fan

2008-07-29 @ 18:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0