Bröstpass med lite axlar

Hallå mina blogg läsare hoppas ni har haft en trevlig middag :o) Själv körde jag en bra och tung bröstpass . Jag var riktig impad med vikterna idag måste jag säga . Lutande bänk med 25 kg hantlar är helt ok för en tjej eller hur ? :o) Ja det var bra kontakt och jag körde dropset och superset . Det finns en kille som tränar på fokus skogås gym som istället för att dricka vatten underpasset så dricker han alltid lättmjölk :o) kan inte låta bli och skratta varje gång .

Sedan finns det en annan kille som har vinter tumhandkar som träningshandskar kan ni tänka er hur mycket han måste svetta i dom . Och lukten ska vi inte snacka om . Ja vi alla kör som vi vill men det är hur trevligt som heslt på det gymet. Idag fick vi veta att i september kommer hela gymet få nya maskiner !!!! yippi allt ska renoveras ....

Lite pics från idag .
Vanni pumpar inblod i axlarna

Framifrån

Min darling tar sin efterdrink . Jag älskar den här mannen <3

Svar till anonym
Super skoj att du läser min blogg och att du gillar den det värmer otroligt mycket . Exact hur mycket av vad jag äter skriver jag inte ut i bloggen . Men havregryns gröt till frukost  sedan är det kessella, ris, grönsaker,kyckling kvälls protte som ingår under dagens . Men visst har jag gjort en bra förändring . Du kan kontakta min coach P-A om du behöver hjälp jag kan verkligen varmt rekommendera honom .

Kommentarer
Postat av: Stefan S

Fröken V!



Skrattar gott åt de gymprofiler du beskriver.. coolt att gå sin egen väg även om vinter handskar kanske är att ta det ett steg för långt!! Grymt imponerande vikter av dig på diet! go crazy!

2008-07-14 @ 22:44:18
Postat av: Kalle

För att inte tala om ryamattan han med vantarna har på armarna :-D Härligt med gymprofiler.



Grymt imponerande vikter.

2008-07-15 @ 14:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0