Bra start på dagen

Vad är en en bra start påd agen för er? För min egen del är det att vakna och känna sig utvilad och kunna njuta av en skön morgon promenad ;o) Sedan att gröten väntar hemma är inget fel det heller .

Att vakna med en glad humör är viktig för jag tror det kan avgöra lite hur resten av dagen blir. Denna dag började bra det var bara att gå upp , dricka vatten ta mina koffein tabletter och ut och gå :o) Svetten rann ordentligt kan jag lova för det var grymt varmt ute ;o) Man blir glad när man vaknar och ser att solen skiner dock är det för varmt så blir jag bara seg och känner mig som en vatten ballong *asg*

Frukosten var gudomligt idag jag bara älskar min havre med protein drink till :o) MUMS sedan tog jag mina omega 3 och vitaminer som man skall göra.  Tog en någorlunda kall dusch eftersom ajg var så svettig och städade lite och sedan var det bara att börja jobba . Mellanmål bestånde av kessela väntar strax :o) man kan göra så mycket gott med kesella tycker jag . Och dessutom är det nyttig självklart folks pratar jag 1% !

Idag är det rygg som står på tränings schema och lite baksida axlar . David sitter och njuter av en god dagens lunch nu med grabbarna ska bli skoj att se när han dietar sedan och jag kan njuta hahahah. Under en diet så anser jag att man måste vara målmedveten och stark metalt annars går det inte och dessutom ska man ge allt och lite till tycker jag .

På fredag ska jag inleda dagen med en stor kopp kaffelatte



Kommentarer
Postat av: snuttan347

Du kämpar verkligen på..Hoppas din Latte smakar på fredag den är DU VÄRD..

Puss o kram Pernilla/snuttan347

2008-07-29 @ 12:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0