Bästa benpass på länge

Idag gick det bara så bra på gymet. Alla körde ben och vi alla gick in i vår lilla värld och körde på riktig bra . Johan Ederer körde tunga böj och David och P-A körde benpressen  medans jag körde djupa böj i smith maskinen . Petra körde djupa böj hon med efter benpress . Bra tempo hon håller. :o)

Idag blev det böj , utfall, benspark , gyn stol , rakamark med hantlar och en annan övning med trippeldropp för baksida ben . Fick en otroligt kontankt att jag fick kramp ju . Har redan lite träningsvärk :o) känns sjukt skönt i benen men vi får se om jag tycker detsamma imorgon bitti. Utfall idag kändes både kanon och grymt jobbigt en riktig love hate känsla .

Barnen skötte sig jätte bra och P-A's pojkar var också på gymet. så dom hade mycket tid att leka . Min man var total slut efter passet så har han uppnått känslan att har helt tagit ut sig :o) sjukt va !!! Jag tar ut mig också men vi alla är olika . David verkar ta det till en annnan nivå .

På vägen hem fick barnen sin lördags godis som dom fick inte igår och vi hade lovat så det är bara att hålla detman lovar eller hur . Det blev inte mycket dock fick dom inte äta något tills efter middag.

En bild på Neo som lekte medans mamma jobbade imorse :o) han är grymt söt min lilla busunge !!

Imorgon börjar en ny vecka med nya mål så det gäller att sova ordentligt inatt ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0