8 timmar helvetes försening

Vet ni vart jag är någonstans ??? jo på Arlanda!!! Flyg planet var först försenad till kl 17,40 och sedan 20,45 och vid 21,00 fick vi veta att flyget på grund av tekniska skäll är inte klar föräns kl 23,00 . Hmmm kan ni fatta att jag är trött och grymt irriterad. Tycker synd om mig själv som fick betala 119 kg för kyckling file !!! grrrrrrrrrr

Mamma är sur för Norwegean airways  har sköt sin kommunikation dåligt. Hade dom sagt ngt i tid kunde jag ha bokat en one way med sas ju . Men det var för sent. Har min kvälls protein och alls i resväskan så jag fick ringa coachen för att göra det bästa av situationen. Har känt mig grymt sur och ledsen. Hade det inte varit för jag älskar min mamma  tok mycket hade jag åkt hem till min älskade man och barn .

Nu till det mer posetiva är att folk har kommit fram och tyckt jag ser vältränad och snygg ut ;o) då tackar man och rödnar *asg* När jag skulle in i terminalen för 12e gången tjejen som kollar väskorna sade högt " men shit vilka snygga armar du har " Tack svarade jag då . då sade hon att hon skullle vilja ha sånna. ;O) Killen vid baren undrade om jag tävlade i bodyfitness hahhaha svarade ja i dec för 1a gången så kul att det syns att jag har muskler*asg* men generad vart jag LOL .

Inte långt kvar nu och min dubbel espresso hjälper inte ett dug mot tröttheten. Idag har det tydligen vart många försenade flyg. Syra människor så stämningen här har inte varit optimal. Jag känner mig otroligt trött trotts 3 dubbel espresso. grrrr vill sova nu !!!!

Saknar min man och mina barn redan ;o( usch jag är mesig .

Mpnga som ska till ragge festivalen och roskilde och jävlar vad dom dricker öl !!!! Flyget har kommit tack o lov ! Så nu kommer jag verkligen komma iväg men jobbigt att jag förlllorar timmar med min mamma ;o( .

kram från en trött dietande vanni
Älskar dig David pösssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0