10 timmars sömn

Halloj folks
Ja här sitter man pigg och glad med satans värk i benen . Körde ben riktig sent igår . Både jag och David tänkte att det skulle vara lugnt och skönt så sent på gymet men nix pix det var hur många som helst som tränade då :o) Det var bara att göra det bästa av situationen och tänka om och köra . Jag lyckades få till en kanon pass . Inga tunga vikter men med en jävla kontakt och idag känns det. Jag älskar att köra utfall måste jag säga en riktig love hate feeling mitt under settet.

Igår körde vi barnen till änskär det tog bara typ 5 timmar sittande i bil dit och hem och min röv domnade typ efter 30 min så det var ingen kul resa för min del direkt.  Vi stannade till u uppsala och David åt sin matlåda , kyckling med pasta och barnen som inte var hungriga sade dom ville ha korv ;o) tror dom var bara sugna på något gott men dom fick varsin korv.

Martin åt sin korv

Neo kan också och han åt inte alls upp sin korv han slängde den efter bara några tuggor grrrr

Neo fick vakta sin korv för mamma höll på bli tokig *asg* luktsinne på diet är som en varg

Martin fotade mamma och pappa

Efter en till försok kom han på att han hade zoomat in för mycket så han tog en till bild

Jag kan säga att har jag linne på mig så stirrar folk som om dom aldrig sett en vältränad tjej tidigare. Eller är det att dom inte ofta ser en vältränad mamma? Hur som heslt så stirrar dom och det är något ovanligt för mig .
 Efter benpasset igår så höll jag på somna i bilen och väll hemma så gick jag och lade mig somnade innan 11 och vaknade kl 9  och jag kan berätta att jag behövde sömnen . Rutinerna rullar på som vanligt det är lugnt det enda jobbiga är fighterna i skallen på en om mat :o) Men dom starka vinner brukar jag säga till mig själv. Som tur är så har jag snart en kommade ätardag vilket jag ser MYCKET MYCKET MYCKET fram emot.

David körde ben tills han i precip dog och det är inget ovanligt :o) Jag därimot brukar vara otroligt slut men visar nog inte det ..LOL
Idag kommer Jonas Lundberg på kvällen hoppas mina kids sängar passar *asg*

Kommentarer
Postat av: jenny

JAg tror dom tittar för att dom är avundsjuka! förstå 3 barns morsa o så där vältränad... dom tänker säkert att du har ruggit gott om pengar så du har råd med egen kock o nanny o buttler o ja du allt för att vara så där snyggt... men vi som läser din blogg förstår precis hur du har slitit och att du är värd varenda avundsjukt öga!! sedan tror jag du börjar bli trött också! så kanske känsligare då!

Men vi är många som är impade iallafall.

2008-07-21 @ 14:49:26
Postat av: Cilla

Ärligt talat så skulle jag också titta! Men jag skulle ju förstås säga nåt om att du ser skitsnygg ut.

Du är förresten en väldigt bra förebild för andra tjejer som gillar att styrketräna.

2008-07-21 @ 22:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0