Vila på hotel

Ja nu har vi varit här i göteborg i några timmar och jag har bara legat i sängen och vilat . Känns rätt skönt att bara ta det lugnt och njuta av tystnaden och lite film . Kl 18 ska vi till det andrs hotllet för invägning och just nu känner jag mig väldigt lugn. Formen är på god väg så jag överlåter det till min underbara coach Per Arne :o)

Kl fem imorse var jag uppe och jag sov inte så jätte mycket inatt så vi åkte tidigt för sista tömnings passet i solna . Inte så jätte lätt att träna med så lite energi men det var så otroligt värt det för alldrig i mitt liv har vitargo varit godare hahahha. Min första laddnings mål potatis med torsk var också ljuvligt god ojojoj people tänk att vid det här läget så lite gör så mycket för en . Imorgon kommer mammi och hon ska ha med sig lite smått och gott till sin lilla flicka så ni fattar hur jag längtar . Kommer köra på med potatis och torsk imorgon och sedan får vi gå efter känns inför söndagens tävling .

Jag kommer sätta på färgen söndag morgon kl 7 och Dessan kommer hit halv 8 och ska sminka mig . Gus så spännande va :o) Jag känner mig lugn just nu och det är ju skönt. Känns ovan att vara rakad över hela kroppen ju så grymt len .

Peter och Camilla är på väg ner till göteborg och om lär vara här lagon tills vi är klara med invägning sedan får vi se vad som sker men vila står på min schema.

Resan ner i bilen gick bra det enda jobbiga var att min rumpa tappade känseln hela tiden men det är något man fåt stå ut med helt enkelt. Min bästa vän min man är med mig och jag älskar honom så otroligt myket för allt . Fattar ni hur tacksam jag är att han hjälper mig så otroligt mycket . Yes !! snart får jag äta mer potatis börjar känna mig små hungrig igen hiih this chick loves food ya now ;o)

Imorgon tävla Johan Ederer och det ska bli skoj han kommer få njuta av god mat på kvällen medans jag får väta en dag till . Jaja vill man bli fin får man lida lite pin va ... hahahha

Mina biknis är grymt fina och skorna med ska bli kul att visa er hur dom ser ut sedan . Shit det är grymt nära en dröm jag har haft länge och jösses vad skönt det är .

Vi hörs snart igen tills dess
xo xo
Vanni

Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag å tjejerna kommer följa bloggen slavigts denna helg, så de blir många coments.



Lycka till!!

2008-12-05 @ 17:01:58
Postat av: Catrin

Även fast jag inte är på plats så kommer jag följa din tävling på nätet, har följt dig och din träning under flera år och ser med spänning fram emot din första tävling. Lycka till.

2008-12-05 @ 17:38:50
Postat av: alexandra

LYCKA TILL NU PÅ SÖNDAG TJEJEN! JAG HEJJJJAR PÅ DIG! :)))



YOU CAN DO IT! :D hahaha <3

2008-12-05 @ 20:29:00
URL: http://huumlaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0