små förkyld

Hur typisk är det inte att man blir lite förkyld precis innan man ska tävla? Inatt kände jag hur kroppen bara blev sämre och jag har tabgit massa vitaminer . Fik order att äta råa vitlök och köra den vanliga kuren dagen ut . Kommer få köpa mer c-vitamin idag så att jag har massa hemma . Detta kallar jag otur så in i helvete för jag klarat mig så här länge men jag  ska ta tag i detta omgående. Kan ni säga att efter min råa vitlök att gröten smakade intet vidare grrrr den lilla heliga stunden på dagen där det är som godast smakade vitlök idag bläääääääää.

Ska iväg med Neo nu och sedan dra till solna för att fixa mina naglar hos Anna. Hade tänkt att igentligen att fixa dom på torsdag men det är AKUT nu . Imorgon ska jag hämta mina bikinis hos anita då kommer dom vara upp pimpade med stenar wooohooo .

Nä dax att dra iväg dricka massa idag och sedan vila .
kskriver mer senare
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0