Onsdag morgon

och jag har kurerat mig hela natten med echinaforce droppar. Min man sade igår kväll , gumman har du druckit sprit :o) hahah starka grejer va hahahah. Somnade och sov nåfra timmar trotts täppt näsan men vaknade att det hade släppt mer. Upp och ta yttligare 40 droppar och vitamin c och chai the :o)

två dagatr kvar tills man kommer sitta i blien och dra ner till göteborg med coacherna och min älskade man . David hjälpte mig massor igår och jag är otroligt tacksam. Man känner sig inte ett dugg kaxig när man mår som man ör nu och ska träna på det. Men jag körde igenom ryggen lätt och idag är det vila .

Idag ska det packas och fixa alla vitamin påsar. Det är mycket att hålla reda på nu innan tävling men bäst av alt är att jag kommer gå igenom detta med underbara vänner vid min sida . Idag ska jag hämta mina dräkter hos Anita också och samtidigt kommer coach kolla min form igen .

Va tyst det är hemma just nu alla sover och jag sitter här i tystnad . Om några timmar ska jag väcka barnen och se till dom får frukost och kommer iväg . Martin ska på ögon kontroll hos synoptik kl 9,30 .

Många har frågat vad som står på mina tatueringar som jag har på handlederna och det står mitt namn och min mans :o) snyggt va . Efter tävling ska jag boka ny tid för att göra det sista. Jag längtar ju !!!

Herregud om 4 dagar är det ju tävling !!!!!! wooohooo mål mål mål

Jag och Johan innan diet






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0