Nice med vilo dag

Det är skönt att ha vilo dag idag från allt vad har med tränings att göra . So far har jag varit hos Anita idag och vi blev tvungna att sy in min dräkter lite till så imorgon ska jag hämta upp dom . Mina sista par skor kom från Clazzyfashion idag så nu har jag allt hemma äntlgen :o) Jag har även börjat packa min väska så nu återstår det att fixa iordning matlådorna bara .

Imorgon blir det verkligen ingen roligt diet dag för min del alls :o( usch maten är blä hela dagen men snart  är det potatis och det längtar jag efter otroligt mycket. Knner mg seg och trött men jag känner av det mer då jag blivit förkyld. Min förkylnings kuren fukar skit bra oc jag mår så otroligt mycket bättre . Näsan har slutat rinna och det är riktig skönt.

Jag vill verkligen att dagarna ska gå fort för jag känner mig otroligt känslig just nu . Min kropp är trött och jag vill helst bara sova . Dock kan jag inte bara sova för jag vill helst sova på nattetid . Har också hunnit laga lasagne till familjen och städat köket och mitt sovrum .

Imorse var jag med Martin hos synoptiken för ögon kontroll och han såg kanon bra och det kändes skönt. Skolsystern hade tydligen klagat på hans syn och nu har jag kollat upp det .

4 dagar kvar och just nu känns det tungt och det är nog pga av min trötthet . Men upp och ner går humöret och jag vet att jag kommer vara otroligt glad att komma i mål . Barnen kommer vara med farmor under helgen och det är dom glada för . Farmor kommer redan imorgon kväll så att hon kan ta dom till skolan och dagis fredag morgon . Vi drar kl 8 och är framme i göteborg efter lunch någon gång. Det ska bl så spännande att få uppleva att få tävla. Vi får se hur jag mår under lördagen om jag vilar upp mig hela dagen på hotel rummet . Min mamma kommer på kvällen och henne måste man umgås med lite .

Paula ska också hinnas med då det var för länge sedan man sågs och hon skaju föda barn i januari . Spännande !!!!!

Just nu är det att vara stark mot alla frestelser som finns här hemma !!!! för torsk är så inte lockande just nu . Lägger mig nog i sängen en stund och vilar och laddar lådan med posetiv energi .

Kommentarer
Postat av: maria

Hej. Måste ställa en personlig fråga. har du opererat brösten? Och hur har du då valt att lägga in? Bakom, framför och med vad? Tycker de ser assnyggt ut :P

2008-12-03 @ 18:57:35
URL: http://www.metrobloggen.se/fitnesspolisen
Postat av: Sussi

Hoppas verkligen du kryar på dig till helgen.

Vill Jessika va hos oss i helgen, kan ni väl höra av er?



Kram på Dig, och lycka till!!

2008-12-03 @ 23:20:56
Postat av: Annelie Lindahl

Nu är du snart i mål! Riktigt bra gjort, har varit kul att följa din resa även om jag i och för sig inte hittade dig förrän för ett par månader sedan. Tyvärr kommer vi inte i helgen men ska heja på dig hemifrån :) Stort lycka till och kämpa på de sista dagarna, tänk så nära det är!! Kram på dig!

2008-12-04 @ 08:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0