Mitt i natten

Lördag morgon och lilla mammi kan inte sova :o) ja men om tur är så sov jag några timmar . Coach tyckte formen tog til sig riktig fint igår kväll så jag fik äta en extra matlåda ;o) mums va gott med torsk ch potatis . Per Arne är en otrolig erfaren person i området så jag litar på honom till 100 %

Nu people kom det fram en jäkla massa sms på min mobil så tack så otroligt mycket för alla lycko önskningar !!!! Jag har trööööööööööööcj just nu !!!

lite dåliga laptop bilder


biceps

Ni ser hur trött och törstig man är hahahahha och detär några timmar kvar innan man får äta och dricka

Kommentarer
Postat av: Sussi

Fler som inte kan sova....

2008-12-06 @ 03:23:07
Postat av: Sanna

brukar läsa din blogg o vill vara önska Lycka Till!

2008-12-06 @ 08:02:24
Postat av: Anonym

hur tränar man när man får så stora muskler? lite reps och jätte tungt eller?

2008-12-19 @ 02:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0