rolig dag på gymet

Idag åkte vi till skogås gym för att träna armar , och jag fortfarande förvånas av hur roliga folk kan vara . Idag var gorillan och mjölk mannen på plats :o) Han har fått det nick ut av mig för han kommer alltid med en litter mellanmjölk som han dricker under tränings passet. Gorillan brukar dra och hämta kaffe i receptionen och dricka medans han vilar *asg*

Mjölk mannen har gått från att träna med skor till att träna barfota och det är något som driver mig till vansinne . Jag stör mig sjukt mycket på det och jag till och med klagade till personalen men det står inte i reglerna att man får inte träna barfota. Jag vill heslt slippa se håret på han tår för det är fan vidrigt och sedan vette fan om han skulle ha forsvamp eller något . VIDRIGT FAN

Gorillan vilar rätt länge och stirar gärna på tjejerna som tränar och dessutom tränar han med vinter handskarna fortfarande :o) vi är trotts allt på väg in i rätt säsong hahaha

Jag och David körde en kanon pass det verkligen kändes i mina armar och blodådror poppade upp ordentligt idag . Fick till och med en kanon kul komplimang av en dam som har sett min förvandling :o) Hon sade att hon gillande min form och jag såg pigg och fräsch ut . Hon sade att det är kul att jag kan köra som jag gör och inte se sliten ut . Mina ögon ser pigga ut och jag är glad . Snacka om att bli paff och jag tackade henne så jätte mycket för dom fina orden .

Mötet med Anita sömerskan jag valde att få sy mina bikinia och baddräkt gick riktig bra . En snygg brud verkligen med grym smak för fashion. hon hade en hel korg med tyger och det var bara att titta och fick riktig bra hjälp . Mina två underbara coacherna var med och det var tur det för jag tror vi fick till en bra designe med Anitas hjälp. Färgen kommer jag nog hålla till mig själv det kan ni få se på scen :o) men det kommer bli riktig snyggt! Italian stallion in coming hard.

Efter passet var det bara att fixa det vanliga här hemma och barnen fick hjälpa till efter en utskällning av mamma :o) jag märker hur man måste verkligen se till att dom ska avsluta efter sig för annars lämnar dom sina saker mer än gärna. Och att sköta sina sysslor för att få sin veckor peng har också blivit sämre så den planerade familje möte jag skulle ha haft ikväll kommer bli imorgon då David kan vara närvarande. Han sitter nu med Julia och skriver en ny låt !!! Men hårda bud är det för barnen om de ska casha in sin vecko peng .

Förövrigt mår jag jätte bra jag känner mig glad och älskar livet.
Fotograf Dessan

Kommentarer
Postat av: P

äckligt med barfotafolk! på exhale är det bannlyst iaf!

2008-08-21 @ 21:50:38
Postat av: Vanessa

Hej Gumman

Ja visst är det äckligt ..urk blääääää

2008-08-21 @ 22:14:08
Postat av: Nina

haha va?? tränar han barfota å dricker mjölk?? HAHAHA sjukt kul men fruktansvärt åckligt =(

2008-08-21 @ 22:53:52
Postat av: K

Lät ju lite äckligt.. Men fan Vanessa , din svenska är fan lite suddig :)

2008-08-21 @ 23:51:58
Postat av: Vanessa

gOD MORGON K



Jo tack i know ;o)

2008-08-22 @ 06:59:51
Postat av: Vanessa

Hej Nina

Jo han tränar barfota och det är inte ok tycker ag.

2008-08-22 @ 07:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0