Överlycklig Vanni

Hallå mina älskade läsare hur mår ni idag? Själv är jag mätt och min frukost var gudomligt . Började med att fixa min kAFFE LATTE  och kornflakes med havre och proteinpulver ;o) ja jag vet men jag tog det jag var sugen på . Och 3 små mackor med ost på och det satt fint i magen kan jag säga .

Passet igår var en av det bättre jag kört. Tränade sent och var relativ tom kändes det som . Igår kände jag mig som en tuggumi missbrukare och efter rådgivande råd av coach hittade vi en begränsning för igår var det MYCKET.  Mina biceps fick en rejäll omgång och mina triceps med och jag känner av det redan idag . Jag är mest stolt över mina dips . körde 20 reps sedan 15 och sedan 11 visst är det bra ? Det tycker jag ! fina och strikta . Formen var bra både igår vid form koll och imorse :o) blir tightare för varje vecka och jag är inte det minst orolig alls inför tävling .

Nu i Augusti blir det nog tid att välja färg till bikini och baddräkt vilket är något jag ärligt har inte tänks på alls . Min första prio har varit att komma i form för det är ju trotts allt fysiken som man dömer på en tävling sedan kan man välja all bling bling man vill pynta kroppen med *lol* dock är jag ingen bling bling kvinna.

Har blivit mycket bättre på posering och det känns otroligt bra . Känner lite av kors ryggen idag så det är ju skönt. I eftermiddags ska ajg träna axlar i solna med min man sedan ska vi njuta av resten av dagen . Tyvärr som egen företagare så går det inte alltid som planerat speciellt när man har hög säsong nu .

Dagens outfit


Nu ska jag sköta lite jobb .

Kommentarer
Postat av: sammy

helt galet vackert.

2008-08-01 @ 10:06:37
Postat av: snuttan347

HELLO mrs FIT..

Riktigt snygga outfit och det satt väl fint med en latte kan jag tänka mig idag...:-)

Hoppas NI får en underbar helg tillsammans, pumpa på axlarna ikväll..And as always Hälsa David.

stor kram Pernilla

2008-08-01 @ 10:10:52
Postat av: Tess

Skorna var riktigt snygga!

Ha en fin helg!

2008-08-01 @ 11:17:43
URL: http://www.metrobloggen.se/Tsky
Postat av: irmeli

skorna var ju coola!

2008-08-01 @ 19:29:03
URL: http://irmeli.blogg.se/
Postat av: Kingkong

VART HAR DU TAGIT VÄGEN TJEJEN!!! Tynar ju bort!!! ;-)



Börjar se riktigt riktigt intressant ut nu!

KÖR PÅ SÅ DET RYKER!!!!

2008-08-02 @ 16:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0