När det går bra

mår man som bäst brukar man säga och det kan stämma.Idag har det varit en bra dag tycker jag . Magen fick jobba på ordentligt under passet och vaderna fick gråta :o) Jag förstår inte varför jag får så ont av att träna vaderna . Inte kramp ont men det svider något så  fruktansvärt mycket . Ibland kan jag bli på grymt dåligt humör av det :o)
 Oj intervallerna var tuffa idag träningsvärken i benen kändes och dom var trötta .

Dagens outfit btw en vanlig dag med skit mobil kamera ;o)

Jag kämpade mig igenom intervallerna hur som och gjorde ändå bra ifrån mig . Jag avslutade passet med att njuta av en massage i massage fatöljen. Jag tänkte snart gå lägga mig för att nu är jag verkligen trött men inväntar dagens näst bästa mål :o) kvälls målet . Ska njuta verkligen för den är så god .

Imorgon händer något speciellt som jag kommer berätta för er imorgon bitti ;o) det ska bli rinktig coolt och jag ser fram emot det mycket.

Visar en bild som är beyond words

Peace love and harmony people , love don't hate <3

Kommentarer
Postat av: Susanne

Precis min klädstil har du på dig där... *L* Önskar att jag hittade höga träningsskor i min storlek! :P

2008-08-20 @ 23:27:06
URL: http://zuzibuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0