Motivationen var nere vid knäna

Som ett brev på posten i dag under eftermiddagen förvandlades till en känslig och trött kvinna . Tänkte för mig själv att bara bita ihop för man kan ha sånna här dagar ibland . Gillade förövrigt inte alls känslan . Hämtade mina boys ute vid flaten stugorna och efter det shoppade jag två saker till fotograferingen på söndag. Imorgon måste jag fixa det sista verkligen och som tur är så jobbar inte vi på lördagar . Så min man får stå ut med att köra mig till olika ställen.

Väll hemma så hade min bror ätit en hel del av lasagnen som jag hade gjort igår s¨å jag fick göra en ny så det skulle räcka till alla. Neo åt otroligt mycket vilket var ovanligt men dom senaste veckorna så har han ätit mycket mer mat . Jag tror han växer nu . Lasagne fort in i ugnen och sedan dra till träningen för att piska rygg. Jag kände hur det tog emot att dra och träna när mina ben ville knappt stå . Började till och med gnälla på min man på väg ditt. Jag började träna sur och för mig själv och sedan kom David in . Han lätt mig vara för han vet nog att det är bäst så . Tack Amore . Sedan filmade han mig medan jag körde och jag fick se filmen . Jag kunde inte tror mina ögon ÄR DET DÄR MIN RYGG herregud och jag åter fick ny energy för att köra ännu hårdare och jag avslutade passet otroligt bra . Gick hem så himla nöjd och tackade David för att han filmade mig för det tände ljuset igen .

Tro mig jag skulle inte ge upp men visa dagar när orken är som bortblåst blir allt mycket tuffare. Jag har dagligen och ni andra mycket att tänka på och saker att göra . Ni och jag som har jobb vet att bara det tar mycket energi . Även om jag sitter ner så ringer luren mycket och jag måste besvara massor av frågor . Sedan är man mamma och det tar energi dock får jag också mycket posetiv energi tebax av mina barn . Laga maten vilket är nog en av dom svåraste just nu men jag gör det ändå. Att vara fru tar energi men samma där jag får energi .

Hur som jag tyckte det var rätt kul hur fort motivationen vände. Nu är jag jättre trött och ska lägga mig ner
David ska sätta ihop min video så det kommer komma upp senare . Wait and see ;o) it's hardcore
Andy du kommer grina mohahahha

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag är förvånad över att du orkar. Att du lagar mat till dina barn och man kan jag förstå men att du även har din bror boendes som äter så du måste laga mer är beundransvärt. Jag hade blivit galen.



energi kommer och går. Underligt vilken magi träning har på att komma tillbaka

2008-08-15 @ 21:08:05
Postat av: Sussi

Hej Gumman!



Du är så otroligt stark å duktig :)

Jag lovar, många hade givit upp nu.

Kim har tränat och kört "rätt kost" i 6 v nu, de som motiverar honom att forsätta är att han ska till Thailand i sept.

Men han är så ledsen att de inte syns på vågen...

Jag tycker han är fin som han är :)

Tänkte på en annan sak, du får ju inte ha mjölk i kaffet, men rismjölk då?

Kanske inte världens godaste.. Men de är ialf mjölk.

Skönt att skolan börjar på Månd, jiipiie alla rutiner på plats igen :)



En jätte stor kram till dig, fånga!!!!!

2008-08-15 @ 21:15:35
Postat av: Pernilla

Måste bara säga att du e grym! du lyckas ha träningen i topp samtidigt som du behåller kvinnligheten!



You go girl!!

2008-08-16 @ 00:06:06
URL: http://pernillapramberg.blogg.se/
Postat av: snuttan347

Helt otroligt att du orkar med alla barnen o matlagning mitt i din diet o dessutom vara en bra fin mamma åt alla o även en vacker fru :-)

STARKT JOBBAT, men holly shit vilket resultat det blivit oxå just perfekt

Ha en bra bättre dag gumman..kram Pernilla

2008-08-16 @ 05:49:20
Postat av: y

oj! Vad skönt att ha en förstående man! Min man är förstående IBLAND när jag har såna dagar men tyvärr inte alltid :)

2008-08-16 @ 09:09:52
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: Marie

Det är skitkul att följa din blogg.

Och du har så jävla snygg mage!

Lycka till;)

2008-08-16 @ 10:13:43
Postat av: Andy

Haha, ja jag grinar alltid när jag ser dig! Känns alltid förnedrande att en kvinna är större och mer vältränad än jag :)



Men jag kommer tillbaka!

2008-08-16 @ 10:56:29
URL: http://blogs.fairing.se/index.php/andreaz/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0