It's a sunny day

Godmorgon everyone
Ja vanni är nyvaken kan man säga jag behövde sova lite mer . Jag hade somnat tidigt men vaknade och kunde inte somna om inatt. Idag känns det ordentligt i knävecket det gör ont så efter promenaden ska jag allt strecha vaderna riktig ordentligt.

Skä väcka min dotter snart så hon kommer in i en någorlunda schema inför skol starten . Idag blir det en hel del planering från min sida både jobb och Söndagens plåtning och det är riktig spännande.

Vad ska ni göra idag ?
Ser fram emot att se vem som svarat när jag kommer tebax igen
kram på er så länge
nu är det snabba ben som gäller !

Kommentarer
Postat av: Andy

Jag ska planera en viss utmaning :)

2008-08-15 @ 08:52:56
URL: http://blogs.fairing.se/index.php/andreaz/
Postat av: Soffi

Jag håller på att tvätta, o nu blir det en prommis i solen me voffsingen.. Sen ska jag måla lite i köket (renovering pågår) innan mamma o brollan kommer till mig.. Vi ska går på stan o käka lunch:) Ikväll äre kräftskiva me vännerna!



Jag är imponerad över ditt slit Vanni! Det är ju flera veckor kvar, o du har kämpat ett tag nu.. :) Roligt me alla bilderna o att du orkar blogga så mkt!



Ha en trevlig helg bruttan! ;)

2008-08-15 @ 09:53:34
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: y

Godmorgon! Jag ska ut och "rasta" mina småpojkar och passa på o röra mig själv oxå :)

2008-08-15 @ 10:54:18
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Tja Andy my bläck brotha

Jag väntar med spänning wooohoooo

2008-08-15 @ 11:57:54
Postat av: Vanessa

Tja Sofia

Jag tvättade en hel del i veckan så jag har som tur inte så mkt att tvätta. Iställer lägger jag min tid att fixa maten så jag kan vila så gott jag kan under helgen .

Tack jag skulle nog inte ha klarat det utan min man och min coach . Blogga är skoj hinner med det eftersom jag jobbar mest vid datorn om dagarna. Brukar passa på om jag sitter i telefon kö

2008-08-15 @ 11:59:43
Postat av: Vanessa

Hej Y

Härligt att gå ut och göra två saker samtidigt ;o) ha en trevlig helg

2008-08-15 @ 12:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0