It just get's better

Godmorgon
Sitter här uppe id köks bordet och väntar på att mina barn ska klä på sig. Min bror och Ben äter frukost och snart ska jag äta min gröt tänkte jag . Jag skulle få sovmorgon men David Mobil Alarm väkte mig tidigt ändå. Hur som så är jag på bra humör det är cardio fritt idag och då kommer jag få ta igen på rygg passet :o) Jag funderar starkt på att börja på yoga för att koppla av och varva ner. Som mamma det är sällan man hinner göra det ordentligt om man inte har lagt barnen och all är fixat . Så det skulle vara riktig kul tycker jag.

Idag är en busy dag på jobbet mycket reklam som skall planeras och beställas, ta in offerter och sedan fatta beslut. Men sånt kan jag nu bra så det är mest en rutin ju .

Rygg står på schemat och det kommer köras på riktig bra idag. Det är kul att se hur man påverkar folk för att både Ben och Aless min bror då börja sköta kosten bättre än tidigare :o) dom börjat äta frukost och min bror börjat träna igen för att må bra.

Nu ska barnen få frukost och en spark i baken för alla tre har inte ens böjat klä på sig . Gillar inte att stressa på morgonen för man blir bara på dåligt humör .

Kram till alla

Kommentarer
Postat av: dessan

kanske hinner med utmaningen senare, men nu ska jag till el worko. Ha en bra dag shorty, kram

2008-08-26 @ 08:32:11
URL: http://bigd.blogg.se/
Postat av: snuttan347

Go'morron pinglan.

Hoppas din dag blir bra kul att du även inspirerar killarna där hema :-)



Kram Pernilla

2008-08-26 @ 08:45:03
Postat av: anna

hej, hur gör ni med barnen när ni åker och tränar på kvällarna? Kul att höra hur ni får ihop det!

2008-08-26 @ 08:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0