I väntan på bussen

Ja idag efter att jag hade lämnat min son Neo på förskolan så promenerade jag ömma ben till bussen . Stannde vid pressbyran för jag vart lite små panik slagen att jag hade ingen tuggumi *ler*och självklart hade jag glömt min vatten . Köpte det och var nöjd och fortsatte min promenad till tåget . Fick vänta i 8 min på tåget så jag  satte på radion i mobilen .

Väll i Farsta så uteblev en bus varför ja det vet jag inte men jag skulle ju hinna hem och ta min mellanmål . Hade visst köpt kessela men jag hade inte lust att äta en naturel kessela med mina fingrar .no no .bus chaffören skulle nog köra av vägen ...*asg* sorry dåligt skämt jag vet ... Hur som i väntan på bussen pratade tre äldre tanter om varför bussen uteblev och den ena börjar " jag är så himla irriterad på killen som jämt ska stämpla min remsa en kvart framåt i tiden , kan ni fatta att jag kanske måste stämla igen detta är ytterst irriterade " dom nadra två höll med det var riktigk illa . Då säger hon " ja han han ska alltid göra så han är en riktig elak ganster " vid denna tidpunkt hade jag precis börjat dricka min vatten så jag självklart svalde fel och samtidigt som jag började skratta så sprutade vatten ur min mun . Kan säga att dom tittade lite konstigt på mig . Det roliga är att killen vid tunnelbanan är en äldre man och han liknar ingen ganster :o)

Skickade en sms till Andreaz idag att jag hade grymt träningsvärk i benen men skulle göra min bästa inför kvällen duell . Får till svar " det går över, imorgon har du det i ryggen - Så sluta gnälla :o) ska man bli stekare får man lida pin ....garvade gott kan jag säga . Alltid bra med lite skratt under vardagen .

Väll hemma började jag jobba, kollade mailen sålde in två job (yeah ) och började boka möten . Åt min mellanmål självklart det är rena njutningen kan jag lova er så jag var riktig nöjd .

Nä nu ska jag svara på folk som har sökt jobb .
En riktig cool bild tagen by Dessan hon har lagt upp fler i hennes blogg

Fick en kommentar om string bilder och tack för ni tycker jag har kroppen för det men inga sånna bilder togs i söndags.

Kommentarer
Postat av: chulle

Bilderna blev ju super fräscha :)

Grymt Vanni..

kramar!

2008-08-19 @ 13:11:18
Postat av: Vanessa

Hallå Chulle

Va kul att du tittar in här :o) ja bilderna är riktigk bra tack till två helt sjukt duktiga fotografer :o)

2008-08-19 @ 13:30:21
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad jobbar du med/som? :)

2008-08-19 @ 18:38:40
Postat av: Vanessa

Jag och min man har egen företag och jag sköter marknadsföring samt försäljning

2008-08-19 @ 20:35:22
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0