I love your blog

Två snygga tjejer Linda och Lina gav med den här


Utmaningen
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls and boys you've nominated.

Mina Favvis bloggar jag läser Dagligen är Andy , Dessan Michan , Johanna Heidi  , Camila  , Alex  , Robin

Självklart läser jag Linas och Lindas men jag ville inte utmana dom igen :o)

Kommentarer
Postat av: Sussi

Håller helt med dig, kvinnokroppar är komlicerade, ialf väldigt ofta :)

Har själv haft nerverna på ytan i helgen.

Jag var oxå på Ikea på Söndagen!

Vid 2-3...

Hitta massor vi ska köpa.



Ha en bra dag!!



Ps. raka benen, Jessika är bara för mycke ibland...ds

2008-08-25 @ 12:58:32
Postat av: Sussi

Kolla dagens aftonblad.

Rubrik: ska 12- åringar få vaxa bikinilinjen??

2008-08-25 @ 13:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0