I had the time of my life

Oh tjejer kommer ni ihåg när filmen dirty dancing släptes och man fick höra låtarna man var dans galen helt klart. Jag minns hur jag kunde dansa i timmar och till lambada också . En gammal kill kompis Aldo dansade lambada med mig på skolan . Det var roliga tider

Imorse så kom just den här låten medans jag promenerade och massa minnen kom fram och jag halv dansande och sjungade gick på vägen glad som en liten barn . Jag har verkligen ingen sång röst så folk stirrade men who cares , girls just wanna have fun sometimes ;o) Bjuder på en video
 
Känner ni hur axlarna börjar röra sig och höfterna ;o) jag kan knappt sitta still här just nu . Dirty Dancing är min all time favorit film . Vad jag ville komma till var att trotts diet så hade jag kul på min morgon runda och det gör otroligt mycket.
Jag tror jag får tvinga med Ddavid på lite salsa kurser för det är otroligt att kunna dansa så med den man älskar . sexigt värre tycker jag .
Jag kommer efter dieten ta upp dans igen till en början här hemma men också med en dans lärare. Får se hur man kommer lyckas få tiden men vi får se inget är omöjligt . Annars får jag dansa hemma ;o)
Idag ska jag träna rygg och baksida axlar  och det ska bli kul. Jag har iförsig träningsvärk  överallt känns det som då vet jag att jag har gjort rätt på träningen hahahah. Magen värkar enormt mycket fyfan den fick sitt kan jag lova.  Svårt att skratta ju för då gör det ont.
Sista video och det är en hiphop från Andys favorite program so you think you can dance

kram folks

Kommentarer
Postat av: becky

Älskar oxå Dirty dancing.Patrik swazy e ju så genom sexig i den filmen så det finns inte.Önskar verkligen att man kunde dansa så där :D Sjukt duktiga dansare i dom andra videorna.

2008-08-15 @ 16:36:31
URL: http://becky84.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0