grymt axelpass

Wow dagen har varit tufft idag men den avslutades bra . David såg att jag var inte på topp och frågade mig i bilden om jag skulle köra mitt race idag . Sade nej jag ville köra med honom för jag kände att jag behövde hjälp idag . Väll på gymet Coach tränade med Raffe och vi hälsade och små pratade . Alltid skönt att ha någon att prata med för just nu upplever jag saker och ting annorlunda från vecka till vecka. Ena dagen pigg och glad ansdra dagens är man en kärring. Ja så kan det vara ibland.

Hur som jag och David körde axelpress i smithmaskinen . Jag hade 40 kg och körde drop set och David hade total 120 tror jag det var med drop set . Otroligt vad det sved kan jag säfa fyfabian . Sedan körde jag lygt åt sidan trippel drop 10 kg 7 kg och 5 kg sved som fasiken men kändes skönt. Axlarna såg bra ut idag . Körde sittande på bänken lite axlar och baksida axlar med drop . Körde på otroligt fint trotts att dagen var inte riktig som jag hade velat ha det. MEN DEN AVSLUTADES BRA och det känns jätte bra .

Dagens höjdpunkt var nog min förre drink för jösses va gott den var . Efterdrinken var nog som en drink från himlen ;o) shit va man uppskattar det som smackar gott nu . Mcdonalds duger inte längre det smackar bara skit .

Jag är sugen på daim som fan just nu tankarna snurrar och jag vet att jag har ingen ätardag och att det är bara att bita ihop . BE STRONG WOMAN . Därimot  hello tuggummi har fan träningsvärk i musklerna i käkarna ....Måste hitta något bra sätt att laga min fisk för jag vill så gärna lyckas .

Imorgon har vi gäster här David stora syster med familj och det slutar inte där heller dom är 6 personer + vi är 6 personer + David lilla syster dom är 6+ och åsa och mirre 2 =20 om inte David far kommer med hans thai gäng. FYFAN hur ska jag orka vara social när dom ska äta gott? Inte en chans säger jag. Idag var jag grymt känslig och med mens är jag en tikkande käsnlig hormon bomb och just nu vill jag helst inte ha folk över speciellt efter en ben pass. Tyvärr var jag korkad nog att säga ja när jag hade bra med kollisar i systemet.

Att dom frågar mig när dom vet jag dietar visar att dom har inte riktig förståelse av det man går igenom och jag trodde jag var rätt tydligt i hur det kommer att vara. Det räcker att jag lagar mat till min familj dagligen men att så många ska vara här och man känner sig tvingad att vara på topp är svårt för mig att svälja.

Ja får göra mitt bästa men efter det här är det thats it !!!! Familjen får börja fatta tycker lilla jag.
Nä nu blir det massage sedan säng .
Godnatt

Kommentarer
Postat av: y

vilken vilja du har! kämpa på!

2008-08-08 @ 23:53:02
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: Sussi

Håll humöret uppe tjejen :)

Klart allt inte känns som vanligt när man har kärringen på besök....

Kämpa på!!



Stor Kram från mig

2008-08-09 @ 00:06:45
Postat av: en ny läsare

Hej. lägg fisken i ugnsfolie med kryddor och lite olja om du nu får äta det. jag brukar ha lite olika lökar på oxå. salt och citron peppar. vet inte rikigt va du får äta men det blir jätte gott. i ugn tills fisken är färdig..! pröva.. fisken ska synas lite i ugns foliet.

2008-08-09 @ 10:10:25
Postat av: Annika Warg

Hallå tjejen!



Jodu, jag håller koll på dig lite då och då och ser att du just nu behöver en liten "kick in the butt" ;).



Kämpa på, du har själv valt att tävla och du gör det för din egen skull, så spotta i nävarna och sätt på "autopiloten", din tävling är DITT mål men försök även "njuta" av vägen fram till målet.



För just efter tävlingen kommer det kännas lite "tomt" och vilse, så passa på när du nu är på väg mot målet i god tid för att på scenen uppvisa en utmärkt tävlingsform ;).



Du har gjort otroliga framsteg redan tjejen. Ser fram emot att få se dig på scenen. Kämpa på, du har viljan och styrkan att genomföra detta, jag tror på dig!



Ha en underbart fin helg hela familjen!



MåGott



Annika :)

2008-08-09 @ 10:42:49
Postat av: Lina

Jag förstår precis hur du känner dig vännen! Det är tufft att va social när man känner sig låg och grinig. Men försök att bortse från hur du känner dig och ha kul istället. Gör något spännande men ändå dietvänligt av din mat idag! Det kommer du att må bra av! Lyxa till det med nya kryddor eller grönsaker, eller tillaga den annorlunda. Testa t.ex. ugnsgrillade cocktailtomater med örter och vitlök på. Underbart gott! Det lilla kan göra så mycket för psyket.

Ha en bra dag nu!

Kram!

2008-08-09 @ 13:08:53
URL: http://linajohansson.blogspot.com
Postat av: Olivia

Tror du inte en del av vätskan kommer försvinna när första mensdagarna är över? Jag menar att det kanske inte bara är ätardagen som sitter.



Förstår att du är sugen på dajm men jag tror att äter du den där dajmen så kommer den inte smaka så gott. Det är ngt konstigt med dieter. Man längtar efter det där förbjudna men eg så smakar det inte så gott som man kommer ihåg. Smaklökarna förändras precis som du skriver.

2008-08-09 @ 18:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0