Godmorgon Ladies and Gentlemen

Idag vaknade jag med ett leende på läpparna ochd et är inte vanligt för jag brukar vara så trött . Men vaknade av en mysig dröm där jag satt och åt middag med min familj ;o) jag lovar er det måste ha varit maten i drömmen för just nu känner jag mig som en duracell kanin hhahahah

En annan sak som har ett mig mycket energi var när jag läste era kommentarer . Gud vad glad jag blir och motiverad. Så tack ska ni ha att ni skickar energi åt mitt håll och bry er . Det är helt underbart

Igår kväll flyttade ben in hos oss efter en samtal med han ex tjej . Hon kunde inte sova i samma hus som honom nu att han gjort slut . Jag tror hon älskar honom mycket men har inte tagit vara på kärleken . Han har gett många chanser men det har inte hjälpt. Hur som när han kom sade jag welcome home son :o) vi asgarvade båda två. Ben kommer bo här tills han hittar något annat  jag kunde inte låta honom bo på gatan . Han lämnade allt i USA för denna tjej så han har inte mkt att bära kan man säga. Nä man är där för sina vänner helt enkelt 100 %

Nu ska jag ut ..ses senare


Kommentarer
Postat av: Susanne

Är det han coolingen på takbilderna det?! :) Hoppas att det löser sig för han/dom...

2008-08-14 @ 09:30:58
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Tess

Det kallar jag riktigt vän!

2008-08-14 @ 10:33:08
URL: http://www.metrobloggen.se/Tsky
Postat av: Vanessa

Hej Susanne

Ja det är han :o)

2008-08-14 @ 12:09:15
Postat av: Vanessa

Tack så mycket Tess

2008-08-14 @ 12:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0