God morning Sverige <3

Wow då var uppe med tuppen idag för att hinna med allt . Ska strax köra min cardio och jag är små trött. Inte många timmar inatt men one has to do  what ones gotta do to get the job done :o) Inatt sov jag 4,5 timmar så det får bli en eftermiddags nap för min del idag .

Ska köra min cardio och sedan frixa frukost och barnen samt att jag måste iväg med dom :o) men under tiden jagkör bjuder jag på en tränings video



Någon som kör med mig nu ? Kom igen let's do this :o)
Peace
vanni

Kommentarer
Postat av: Jeanette - FitnessMama

Looking good Vanni! Du blir farlig i December! :0) Skitbra fotojobb. tummen upp

2008-08-20 @ 07:12:15
URL: http://www.metrobloggen.se/fitnessmama
Postat av: N

MEEEEEN HERREEEGUUUUUDD ;O) Det känns så Amerikanskt det känns så coolt, ja jag får juh gåshud av att bara titta på dig människa...





Säger som ovanstående du kommer juh bli farlig i december ;O)



En fråga bara. Du är ju i redan så grym form och det är ju en lång tid kvar till lucia. Var det planerat att du skulle komma i form så tidigt? Mena är de inte jobbigt att vara så i bra form å ha så många månader kvar? iofs månaderna går ju fort men ändå? Jag är sjuuuuukt imponerad utav dig.. Kör hårt

2008-08-20 @ 09:07:10
Postat av: Jennie

Grymt bra jobbat =)

Grymma bilder & grym tjej

Kram // Jennie

2008-08-20 @ 09:15:24
Postat av: pålisen

bruuuuuuuudeeeeen!!!!!

2008-08-20 @ 09:56:34
Postat av: Lina

Ser galet bra ut vännen!

Cool film =)

Ha en bra dag!

Kram

2008-08-20 @ 11:40:07
URL: http://linajohansson.blogspot.com
Postat av: Vanessa

Hej Lina

Bara att nöta på ska kolla hur det gick för dig imorse.

2008-08-20 @ 12:14:24
Postat av: Vanessa

Hej Jeanette

Om jag blir farlig det vet jag inte eftersom jag vet inte direkt vilka som ställer upp . Lina kommer att komma in vassare iår och sedan har vi johanna heidi som är farlig hon med . sedan vet vi inte vilka som bara dyker upp. men jag kommer att komma in i mitt livs form.

2008-08-20 @ 12:16:05
Postat av: Vanessa

Hej N

Just nu rullar dieten på bra . Jag ska inte klaga då jag behöver inte köra lika mycket cardio som tidigare. Det posetiva är att jag behöver inte stressa nu jag kan fixa allt runtomkring i lugn och ro och känna mig harmonisk . Formen är där och den ska bli ngt bättre men annars ska jag nöta på poseringen och beställa skor mm nu .

2008-08-20 @ 12:18:23
Postat av: Vanessa

Hej Jennie

Tack så mycket kul att du läser bloggen

2008-08-20 @ 12:18:48
Postat av: Vanessa

Hej Paula

saknar dig och vill träffa dig snart. Ge en puss till dig och magen <3

2008-08-20 @ 12:19:26
Postat av: Tess

Peppande movie. Tack!..Nu ska jag dra till gymet..



=)

2008-08-20 @ 15:34:17
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0